Cookies
Essentieel
Analyse
Om deze website te verbeteren maken we gebruik van (anonieme) cookies. Bekijk ons privacy statement voor meer informatie
Privacy Instellingen

100% natuurinclusieve leefomgevingen. Daar wil Eelerwoude, als team van betrokken natuurambassadeurs, aan bijdragen. Deze ambitie waarmaken? Dat is een samenspel tussen onze inhoudelijke en ondersteunende professionals. Om onze vakspecialisten zoveel mogelijk administratief vrij te spelen, processen soepel te laten verlopen en onze organisatie gezond te laten groeien; is er een belangrijke rol weggelegd voor onze afdeling Administratie. Wegens onze groei hebben wij een werkplek vrij voor een:

Medewerk(st)er Administratie

met een gezonde dosis ambitie en brede administratieve interesse

Wat ga je doen?

Medewerk(st)er Administratie bij Eelerwoude, dat is een veelzijdige functie binnen een praktijkgedreven team en met een brede administratieve focus. Als jong administratief talent zul je aan uitdaging geen gebrek hebben binnen Eelerwoude. De ene dag ondersteun je bij de financiële administratie of bij het debiteurenbeheer. De andere dag zorg je dat de personeelsadministratie weer helemaal up to date is. En weer een andere dag ondersteun je bij de project- of landgoederenadministratie.

Natuurlijk moet je het vak (verder) leren. Daar gaan wij je bij helpen. En met het oog op de toekomst zien we de genoemde administratieve werkzaamheden graag uit jouw vingers komen. En misschien nog wel meer. Dat ervaar jij als een kans om door te groeien. Een springplank om werk te maken van jouw talent. Want uiteraard kijken we ook naar jouw doelen en stippelen we een route uit hoe we deze samen kunnen bereiken. Zo dagen we elkaar uit. Nu en in de toekomst.

Even concreet

Financiële administratie

  • Je ondersteunt en werkt samen met medewerkers van onze afdeling Administratie.
  • Je boekt inkoopfacturen in en maakt verkoopfacturen.

Projectadministratie

  • Ondersteunen bij de projectinrichting.
  • Ondersteunen bij de project- of landgoederenadministratie.

Personeelsadministratie

  • Je voert personeelsmutaties door.
  • Je verwerkt alle benodigde data en zorgt dat personeelsdossiers op orde zijn.
  • Je geeft in- & uitdienst meldingen door aan de benodigde instanties.
  • Je ondersteunt de afdeling P&O administratief qua correspondentie bij recruitment- of opleidingstrajecten.

Hiernaast denk je mee over verbeteringen en doelmatigheid van de verschillende administraties of processen.

Jouw team

Je wordt onderdeel van een team van in totaal 70 professionals. Elk met zijn of haar eigen kennisgebied, expertise of specialisatie. Van ecologen tot cultuurtechniekers, van ruimtelijke ontwikkelaars tot landschapsarchitecten, van rentmeesters tot een team van ondersteunende professionals. Op dit moment bestaat de afdeling Administratie binnen Eelerwoude uit 3 collega’s. Van jonge talenten tot doorgewinterde professionals.

Onze cultuur in een notendop

  • Een vooruitstrevend ontwerp- & adviesbureau met 4 vestigingen in het land.
  • Ondernemende club van ontwikkelende natuurambassadeurs.
  • Collegiale werksfeer met veel aandacht voor sociale of duurzame activiteiten.
  • Uitdaging, ontwikkeling, vrijheid en eigen initiatief wordt gewaardeerd.
  • Positieve denkers, praktische doeners en resultaatgerichte doorzetters.
  • Alleen ga je sneller, samen kom je verder.

Herken jij jezelf in

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding; bijv. Bedrijfsadministrateur of Financieel Administratief Medewerker. Minimaal MBO-4 niveau.
  • Je hebt 0 tot 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent welkom voor 40 uur per week, maar we hebben je minimaal 32 uur per week nodig.
  • Je voelt je thuis binnen een advies- & regisseursbureau met een groen hart.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal; in woord en geschrift.
  • Je hebt goede kennis van MS Office en bent in staat jezelf andere systemen snel eigen te maken.
  • Je weet als administratieve topper het overzicht te behouden, snel te schakelen en laat je niet snel uit het (werk)veld slaan.
  • Je bent leergierig, accuraat, integer, hands-on, servicegericht en een doorzetter.
  • Je bent vooral een frisse wind binnen het team en een fijne collega, die mee wil groeien met Eelerwoude.

Dit mag jij van ons verwachten

  • Een uitdagende startersfunctie bij een missiegedreven bedrijf.
  • Een platte organisatie, korte lijnen en een team van 70 collega’s.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan en jezelf te ontwikkelen.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.
  • Een prettige werkomgeving, fijne werkplek en een collegiale werksfeer.
  • Aandacht voor sociale en/of natuurinclusieve activiteiten met collega’s.
  • En uiteraard een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
    • Aantrekkelijk, marktconform salaris.
    • Prima pensioenregeling en kilometervergoeding.
    • Flexibele werktijden, werkplekken en werkethos.
    • Standplaats in Goor.
    • De ruimte om jouw optimale werk-privé balans te vinden.
    • Diverse moderne voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) om ook vanaf jouw (thuis)kantoor te werken.
    • Ruimte voor cursussen, opleidingen en workshops om jezelf, je team en de organisatie verder te ontwikkelen.
    •  

Eens kennismaken?

Enthousiast over deze startersfunctie? Zie jij jezelf onderdeel worden van team Eelerwoude? Dan komen we graag met je in contact. Pak jouw (digitale) pen & papier en solliciteer vandaag nog. Mail jouw CV en een korte motivatie naar personeelszaken@eelerwoude.nl. Eerst even telefonisch kennismaken of meer weten over deze functie? Dat kan. Neem contact op met Weya Boers (Hoofd Administratie) via 088-1471100.